Persbericht Fortune Factory

Voor mijn opleiding moest ik een snuffel stage lopen. Dit heb ik bij mijn oude stagebedrijf gedaan. Op LinkedIn heb ik een oproep geplaatst, daar heeft Erik Jan (eigenaar van Fortune Factory) op gereageerd dat ik welkom was om de stage bij Fortune Factory te komen lopen. Het waren maar 4 dagen, maar heb ik die dagen veel geleerd.

Ik heb verschillende opdrachten uitgevoerd. Één van de opdrachten was een persbericht schrijven voor de klanten van het bedrijf. De website is vernieuwd, en dat moest natuurlijk op een leuke manier bekend gemaakt worden.

Fortune Factory maakt bedankjes weer leuk!

Fortune Factory b.v. uit Alblasserdam, marktleider op het gebied van originele, verrassende en creatieve geschenken, premiums en bedankjes lanceerde deze week de website bedankjes.nl in een geheel nieuw jasje.

Vernieuwde website

De vernieuwde website heeft een moderne vormgeving, verbeterde navigatie en veel nieuwe mogelijkheden. De nieuwe website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
De online ontwerptool is ook vernieuwd en is nu nog makkelijker te gebruiken.
Met deze tool kunnen de bedankjes gepersonaliseerd worden. Zo kan het bedankje gemakkelijk worden voorzien van een eigen tekst en/of foto, zelfs op de tablet werkt dit uitstekend.

Bedankjes.nl speelt in op de groeiende behoefte aan gepersonaliseerde geschenken in kleinere aantallen en is momenteel de grootste webshop op het gebied van unieke bedankjes voor verschillende gelegenheden.

Bedankjes.nl heeft veel unieke producten voor het huwelijk, jubileum, geboorte, communie, voor de zaak etc. Ook unieke geschenken per stuk zijn in de vorm van gepersonaliseerde fotoblikken een leuke aanvulling op het assortiment. De blikken kunnen bedrukt worden met een foto, tekst, logo of eigen ontwerp.

Over Fortune Factory
Fortune Factory b.v., actief sinds 1997, is een creatieve e-commerce onderneming die meerdere websites exploiteert. Voor de b-to-b markt via de websites geluk.com, blikkenshop.nl, paasgeschenken.nl, sinterklaasgeschenken.nl en voor de b-to-c via bedankjes.nl. Met 25 medewerkers, waarvan 3 bij de Spaanse vestiging, verwerkt zij jaarlijks zo’n 15000 bestellingen van klein tot groot. Voordeel is ook dat zij alle faciliteiten in eigen huis heeft; van creatie tot productie, zo kan er snel worden geschakeld.

Bekijk hier de nieuwe website

—————————————————————————————————————–

Noot voor de redactie:

Fortune Factory

Nieuwland Parc 11g

2952 DA Alblasserdam

www.bedankjes.nl

www.blikkenshop.nl

www.geluk.com

Reinier van Rumpt, e-commerce manager bedankjes.nl

Foto’s vrij van rechten:bedankjes-ontwerptool

productkeuze-bedankjes.nl